reede, 5. november 2010

Kokkuvõte

Kokkuvõtvalt saan öelda, et kursus oli minu jaoks hariv, huvitav ning silmaringi laiendav.
Nagu enamus tänapäeva noori puutun ma Interneti ja arvutiga kokku igapäevaselt nii tööalaselt kui ka isiklikuks suhtluseks ja asjaajamiseks ning enam ei kujuta ette, et asjad võiksid teisiti olla. Väga uudne oli minu jaoks näha seda kõike erivajadustest lähtuvalt ning seda, mis roll võib internetil ja arvutil olla puudega inimese ühiskonda kaasamisel.
Erinevad abivahendid lihtsustavad oluliselt puudega inimese töö- ja õpivõimalusi ning kindlasti ka kursis olekut kõige toimuvaga. Abivahendid peaksid olema puudega inimestele rohkem kättesaadavamad ning soodsama hinnaga ja arvan, et vajadusel peaks riigi sotsiaalhoolekanne liikuma jõulisemalt selles suunas, et neid erivajadusega inimestele võimaldada või neid nende soetamisel toetada.

Väga huvitav oli minu jaoks kodulehekülje tegemine. Ei saa öelda, et see minu jaoks kerge oli ning on üsna tõenäoline, et ei pruugi enam kodulehekülje (ise)tegemisega kunagi kokku puutuda. Küll puutun praegu tööalaselt kokku olemasoleva kodulehekülje uuendamise tellimisega ning sain kohe küsida küsimusi lehekülje ligipääsetavuse osas puudega inimesele, kes võib kasutada erinevaid abivahendeid.
Päris kindlasti oli kodulehekülje tegemine silmaringi laiendav. Kuni siiani puudusid mul igasugused teadmised kodulehekülje loomise, html keele ning kõikvõimalike muude asjade kohta, mida sai ise järgi katsetada.
Praegu on väga palju võimalusi kodulehe saamiseks, näiteks töö tellida või luua kodulehekülg juba valmis platformidele, mis on reeglina väga lihtsaks ja kasutaja sõbralikuks tehtud. Siiski oli väga huvitav aru saada, kuidas see kõik ikkagi päris algusest saati sünnib.
Informatiivne oli minu jaoks ka see, et korrektselt vormistatud leht peab vastama spetsiaalsetele nõuetele, et ka puudega inimesed seda näeksid või kasutada saaksid.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar